Leta 1920 je Coco Chanel lansirala svojo prvo malo črno oblekico in jo označila kot NUJEN kos oblačila za vsako žensko, ki se želi počutiti elegantno, samozavestno in močno.

Danes, več kot 100 let kasneje, lansiramo naš »Little black dress« projekt v upanju, da se vse ženske enako počutijo, ravno v času do novoletne zabave.

KAJ JE "LITTLE BLACK DRESS?"

Little Black Dress je 21 dnevni program (+ 3 mesece brezplačne HITT EFFECT ONLINE vadbe) preobrazbe za ženske, ki ga lahko izvedeš kar v udobju svojega doma! Za sodelovanje ti ni treba živeti v Beli krajini!

Program je celovit in zajema vse elemente zdravega načina življenja, od vadbe do prehrane in še najpomembnejše, spremembe slabših navad v boljše.

NAREDI TO ZASE!

Vredna si naložbe! Tokrat bomo skupaj poiskali tvoj pravi potencial in poskrbeli, da vstopiš v najbolj samozavestno verzijo sebe doslej! Odprli ti bomo svet dobre hrane, brez omejitev, noro učinkovite vadbe s poudarkom na zadnjici in trebuhu. Spoznala boš, da je hrana tvoj zaveznik na poti do sanjske postave in nikakor ne sovražnik.

Samo predstavljaj si.. Naučil te bom, kako lahko sladkarije, kruh in nasploh vso tvojo najljubšo hrano vključiti v svoj jedilnik, tako da ne bo nikoli problem, ko boš povabljena na kakšno zabavno druženje z družino ali prijatelji.  Znala jih boš umestiti v svoj prehranski načrt, zraven pa še izgubljati maščobo.

To je izziv, ki ima na enem mestu vse potrebne informacije, ki jih potrebuješ, da bo tvoj proces izgube odvečnih kilogramov lahko vzdržen in rezultat dolgoročen. Torej se lahko za vedno posloviš od diet in iskanja vedno znova nekih fitnes programov, katerih se ne držiš, saj ti ne ponujajo tega, kar dejansko rabiš.

Kaj pa rabiš? Rabiš pravilno usmeritev, kako svojo obstoječo prehrano prilagoditi tako, da boš z njo izgubljala maščobo. Od tebe ne bom zahteval, da se odrečeš kruhu, čokoladi, ampak te bom naučil, kako jih še vedno uživati na način, s katerim boš hkrati shujšala.

Glede na to, da si še vedno z mano, si zagotovo pomislila, da bo treba šteti kalorije. Da, ZAČASNO štetje kalorij je pomembno, da se naučiš kako pravilno izbirati količine določenih živil za obroke. Lahko se pa temu tudi popolnoma izogneš. Kako? To te naučim v izzivu 🙂

Za še bolj uspešno izgubo odvečne maščobe, pa je koristno tudi spremeniti nekatere izmed naših prehranjevalnih navad. 
Zagotovo si se že kdaj zalotila, kako med obrokom scrollaš po telefonu in poješ celoten krožnik, tvoja lakota pa še ni potešena. Mogoče se še ne zavedaš, ampak poleg tega kaj poješ je pomembno tudi KAKO ješ. 

Da spremeniš svoje navade, pa je seveda potreben čas. V 21 dneh izziva ti zagotovo ne bo uspelo spremeniti čisto vse navade, ki bodo predstavljene. In to ni naš namen. Naš namen je, da počasi, z razumevanjem in znanjem ozavestiš svoje prehranjevalne navade in jih nato postopoma prilagodiš svoji dnevni rutini. Glavni namen pa je, da hrano sprejmeš kot svojo prijateljico in ne kot vsakodnevno breme. Po 21 dneh ti zagotovim, da še 3 mesece utrjuješ svoje navade in izvajaš HIIT EFFECT vadbo, s katero boš vedno kurila maščobo in rezultat… POPOLNOMA PREOBLIKOVANO TELO.

ZA KOGA JE PRIMEREN 21 DNEVNI IZZIV?

21 dnevni izziv je primeren za vse, ki imate poln kufer diet, jedilnikov, katerih se ne moreš držati (ker imamo vsi polne urnike in različne fizične in čustvene potrebe. Nek vnaprej sestavljen jedilnik ti je lahko v veliko pomoč, ko si res motivirana in zagnana, da spremeniš svoj življenjski slog. Kaj pa tiste dneve, ko si žalostna, pod stresom, med hormonskimi spremembami? Takrat ti ne bo pomagal noben jedilnik, kvečjemu ti bo naredil večje sranje, saj se boš počutila čisto na dnu, ker se ga ne boš držala. 

Kaj ti pa bo pomagalo? 

Znanje o prehrani. Znanje, kako svojo obstoječo prehrano malce prilagoditi, da boš tudi v teh stresnih dnevih, ko se ti nič ne ljubi, znala naročiti pico in jo brez nekega občutka krivde tudi pojedla.  

Primeren je tudi za vse, ki si želite kratkih in efektivnih treningov od doma. Potrebovala boš nekje 30 minut dnevno. Treningi so oblikovani tako, da v kratkem času narediš največ za svoje telo. 

Izziv je torej celovit in zajema vse elemente zdravega načina življenja, od vadbe do prehrane in še najpomembnejše, spremembe slabših navad v boljše.

Zakaj sem ga poimenoval “izziv.” Ker hočem, da se še ekstra dobro počutiš, ko ga zaključiš. Kdo pa nima dobrega občutka po tem, ko zaključi nek izziv? 🙂

KAJ LAHKO PRIČAKUJEŠ V NASLEDNJIH 21 DNEH, ČE SE PRIDRUŽIŠ IZZIVU?

  1. Vso potrebno znanje o prehrani, ki ti bo pomagalo shujšati in hkrati vzdrževati težo do praktično konca življenja.
  2. Pokažem ti kako uživati v družabnih dogodkih, ne da se sekiraš zaradi odvečnih kalorij.
  3. Naučim te sestaviti zajtrke, malice, kosila in večerje tako, da bojo potešilo tvojo fizično in čustveno lakoto.
  4. Edinstven 21-dnevni vadbeni program, s hitrimi hiit treningi, ki so zasnovani za optimalno kurjenje maščob.
  5. Noro učinkovit metabolizem, ki bo po vadbi povišan od 30 do 48 ur – tudi ko spiš!
  6. Premišljeno izbrane vaje, s katerimi boš izgubila maščobo namesto mišic. 
  7. Preprosti triki, kako svoje obstoječe prehrambene navade spremeniti v takšne, ki ti bodo pomagale kuriti kalorije, tudi ko ne telovadiš.
  8. Kondicija, kot je že dolgo nisi imela.
  9. Nora samozavest in nič več skrivanja pod ohlapnimi oblačili.
  10. 100 % motivacija in pomoč. Četudi vadbo izvajaš sama v udobju lastnega doma, imaš vedno na voljo mojo podporo in podporo celotne RC Simon ekipe!
  11. Izvedela boš resnico in odkrila, kaj pravzaprav DELUJE za hitro izgubo odvečne maščobe s trajnimi učinki.
Prosim te le, da v tem času redno spremljaš vsebino iz programa, saj brez truda in doslednosti ne bo takšnih rezultatov!

OGLEJ SI NEKAJ PREOBRAZB POD MOJIM VODSTVOM!

transformacije rcsimon

TI SI LAHKO NASLEDNJA!

Še par besed dosedanjih udeleženk: 

“Najbolj sem hvaležna za vso to znanje o prehrani! Neverjetno, kako dobro se počutim že po samih obrokih, kaj šele psihično. Toliko sem se obremenjevala in si odrekala določena živila, zdej se zavedam, da sem si delala samo škodo. Hvala Simon, da si me naučil, da ne rabim stradati, da shujšam. Dejansko sem sedaj še bolj sita po obroku, kot prej, ko sem “normalno” jedla.” M.K.

»Hvala za vse nasvete. Mislim, da mi je pomagal program prebiti to miselnost v glavi, da sem sploh lahko začela. Upam, da me bo držalo še naprej in da bom vztrajala. Izvedela sem nekaj novega, všeč so mi bile vaje.« Š. V. 

»Zanimivo kako so res vidni rezultati po samo pol urni vadbi « M. S.

»Ugotovila sem, da sem imela čisto napačno predstavo o tem, kaj jesti, če želim shujšat… Tako da, hvala ti Simon za vso znanje! Sem pa izgubila slabe 3 kg in 35 cm!! Grem z istim tempom naprej in upam na še dodatne cm!« T. K. 

»21 dnevni izziv me je pritegnil zaradi same fleksibilnosti programa in pa časovno kratke vadbe. Presenečena sem bila nad učinkovitostjo vadbe, ki se je kaj kmalu pokazala na mojem telesu. Telo je postalo bolj čvrsto in “razgibano” kar je ravno prav pri sedečem delu. Sam jedilnik mi je v pomoč pri kombiniranju hrane in pa v opomin kako posamezna hrana vpliva na organizem. Najbolj pa so mi všeč motivacijska pisma, ki me dnevno s kratkimi in jedrnatimi dejstvi vodijo po pravi poti. Ter opominjajo, da je skrb za zdravo telo, delo in način življenja in ne samo nekaj dnevna dieta.« M. L.

“Sem ze prisla do tega,da intinuitivno vem kaj jest in ocitno tudi kaj.
Opazila sem, da sem prvi in drugi teden presegala mascobe kar jih zdaj redko in da izpolnim vnos beljakovin. Tudi vnos OH imam manjsi.
Sam ne morem vrjet,da kljub temu lahko pojem npr.3 palacinke z marmelado kot prej. Tega bi se lah drzala skos brez problema. Ok,tu pa tam bi si prvoscla kaj blazno dobregaaaa,itak.” A. Š.

 

 

KDAJ IN KJE SE BO IZVAJAL IZZIV?

Izziv poteka v celoti na naši spletni platformi in zasebni FB skupini. 

 Z novo skupino začnemo v ponedeljek, 16. 1. 2023, in traja točno 21 dni. Čas in kraj spremljanja vsebine pa si določiš sama. Potrebuješ le dostop do interneta.

Razumem, da nisi najbolj navdušena nad idejo vadbe od doma. Tudi jaz bi raje preživljal čas v telovadnici s tabo. Ampak se zavedam, da imamo vsi svoje prioritete. Vsi drugačne urnike, drugačne delovnike. Vsi drugačno raven energije čez dan. Mogoče ti en dan paše vadba takoj ko se zbudiš, spet drug dan ti bolj paše zvečer. Tretji dan ti sploh ne. 

Niti nima veze. Vadba je super, če jo imaš na urniku. Če je pa nimaš, je pa tudi ok. Še vedno se da shujšati, malce bolj počasi, ampak se da. 

Zavedaj pa se, da sem vedno tu na drugi strani zaslona, ko rabiš dodatno podporo in motivacijo.

ZAKAJ OB MNOŽICI DRUGIH IZZIVOV IZBRATI RAVNO TEGA?

KER TE NAUČIM SKRIVNOST PREMAGOVANJA SLABIH NAVAD!

Ko enkrat začneš z vadbo, ti to res postane ena super in zdrava navada. Kako pa preživiš preostanek dneva?
Je poln dobrih ali slabih navad?
Ali ješ dobro ali slabo?
Verjetno veš, da le z eno zdravo navado – samo s treningom – ne moreš doseči želenega rezultata.
Zato je moj primarni cilj tega izziva, da ti pomagam hitreje doseči želene rezultate, drugi, še pomembnejši, pa je, da te naučim kako svoje slabe navade (vsaj nekatere) nadomestiš z boljšimi.

To ni dieta, s katero boš izgubila 10 kg v 1 mesecu...

je sprememba za življenje!

Je program, s katerim te bom naučil, kako lahko čisto vsako živilo vključiš v svoj prehranski načrt. Je program, kjer se boš naučila, da za izgubo kilogramov ne rabiš stradati ali se odrekati svojim najljubšim jedem. Je program, kjer boš zopet začutila, da je hrana tvoja prijateljica na poti do preobrazbe in ne tvoja sovražnica.

KATERE NAVADE BOMO OBRAVNAVALI?

  1. Kako si vzeti čas zase.
  2. Kako počasi jesti obroke, da dobiš nadzor nad količino zaužite hrane.
  3. Kako pravilno razločiti med fizično lakoto in željo po hrani.
  4. Kako dodati več pustih beljakovin v svoj obrok.
  5. Kako povečati dnevni vnos zelenjave in sadja.
  6. Kako pravilno dodajati zdrave maščobe v svoje obroke.
  7. Kako izpopolniti svoje obroke, da te le te ohranjajo zdravo, sito, polno energije.
  8. Kako učinkovit je prehranski dnevnik.
  9. Kako izboljšati kvaliteto spanja.

 in še veliko, veliko več!

Te navade ti bodo pomagale, da se izgubljeni kilogrami ne bodo več vrnili!

Pogosto zastavljena vprašanja

Za trening ni treba kupovati nobenih posebnih pripomočkov. Občasno bom v
trening vključil uteži, ki jih lahko nadomestiš s plastenkami z vodo. V kolikor pa
že imaš tudi kakšne vadbene pripomočke: elastiko, uteži – jih imej pri roki, saj ti
bodo prišli prav. Če niti blazine nimaš, jo lahko nadomestiš s kakšno večjo
brisačo.

Za trening potrebuješ res malo prostora. Vaje so prilagojene vadbi doma.

Trening poteka dobrih 30 min.

Vadbe ti ostanejo 21 dni od začetka izziva. Zakaj? Ker je to izziv, katerega boš
dokončala! In… saj veš… če imaš občutek, da imaš nekaj »za vedno« pride do
prelaganja in izgovorov. Ampak ne skrbi, dobiš še 3 mesece gratis Hiit effect vadbe. Bolj je pomembna sama vsebina, kar se tiče prehrane.

Vsi treningi so zastavljeni tako, da jih lahko prilagodiš svojim izkušnjam,
sposobnostim in lastnemu tempu, saj so znotraj treninga prikazane tudi lažje
različice vaj. Tudi če se že več mesecev nisi gibala, ni to čisto noben problem,
treninge boš lahko brez težav izvajala po svojih najboljših močeh. Nekje moraš
začeti! Že po nekaj treningih pa boš videla, da vaje, ki so se ti včasih zdele težke,
postajajo lažje in lažje.

PONUDBA in BONUSI

Poleg 21 dni informacij o prehrani in učinkovitih treningov še …

  • PERSONALIZIRAN PREHRANSKI NAČRT (v vrednosti 97 €) 
  • 15 PROTOKOLOV ZA SPREMEMBO NAVAD (v vrednosti 182 €) 
  • 3 – MESEČNI BREZPLAČNI DOSTOP DO HIIT EFFECT ONLINE VADB (v vrednosti 105 €) 
  • Digitalni FIT PLANER, za optimalni rezultat v 21 dneh (v vrednosti 37 €) Z možnostjo doplačila 5 € za tiskano verzijo!  
  • EKNJIGO KAKO USTVARITI PREHRANSKI NAČRT, ki se ga dejansko lahko držiš celo življenje (v vrednosti 37 €) 
  • članstvo v zaprti Facebook skupini, ki bo pripomogla k dodatni motivaciji (neprecenljivo) 
  • Moja podpora, kadarkoli boš potrebovala (neprecenljivo) 
  • Za prve 3 osebe BREZPLAČEN PRIROČNIK o spreminjanju navad za CELO ŽIVLJENJE (v vrednosti 47 €)

Ampak ne skrbi, cena izziva ne bo tolikšna 🙂

KAJ SPLOH POMENIJO TE BONUSI?

3 mesečni BREZPLAČNI dostop do HIIT EFFECT online

Program je dejansko izvedljiv za vsakogar, saj vzame samo 30 minut časa na dan 2x tedensko. Toliko pa si za svoje zdravje lahko vzame prav vsak. Tebi ga po končanem izzivu ponujam 3 mesece BREZPLAČNO!! 

Zakaj?

Ker nočem, da si vzameš pavzo od vadbe. Nočem, da si po končanem programu izgubljena. Hočem, da svoje rezultate dvigneš na novo raven! Saj veš, mali koraki vodijo do velikih sprememb.

Dostop boš imela do več kot 150 posnetkov vadbe (vsak teden dodam 2 posnetka) tako da lahko telovadiš tudi večkrat na teden!
Med tem treningom te bom dodatno motiviral in te vodil od prve do zadnje minute, da boš zares dala vse od sebe. Skupaj bomo stisnili do konca in po treningu boš ležala v potu, a zadovoljna in nasmejana! Takrat boš zares spoznala ta neprecenljiv občutek, ko greš ven iz svoje cone udobja in narediš več, kot misliš, da si sposobna.

Vaje, ki sestavljajo hiit effect vadbo so preproste- ozki in široki počepi, trebušnjaki, poskoki, sklece, izpadni koraki,… Večina vaj bo tako izvedenih z lastno težo. V rokah imamo proste uteži- po domače ročke. Ročke tehtajo od 0,5 kg pa tja do 4, lahko tudi 5 kg. Odvisno od naše pripravljenosti. Če pa ročk nimaš, jih nadomestiš z dvema plastenkama vode.

Glavni cilj je, da se ne ustaviš! Delaš po svojih zmožnostih, vendar ne odnehaš!
In rezultat: popolnoma preoblikovano telo. 

Si predstavljaš sebe čez 4 mesece? 

Digitalni FIT PLANER za optimalen rezultat v 21 dneh

Če si končno želiš doseči in preseči svoje cilje na področju zdravega življenja v naslednjih 21 dneh, potem je ta minimalističen – a močno detajlni FIT planer kot nalašč zate!
Je nepogrešljiv pripomoček za načrtovanje bolj FIT življenja: spremljaj in načrtuj svoje prehranjevalne navade, aktivnosti, obsege in težo, spanec, vodo, dnevne korake in se znebi nezdravih navad.

Planer obsega 21 dni, tako da ga začni uporabljati takoj.

NOTRANJOST:
✔meritve prej in potem
✔ spremljanje teže
✔ rezultati prej/potem
✔ načrt za vadbo
✔dnevno spremljanje prehrane in makro vsebnosti (OH, maščobe, proteini, kalorije)
✔ dnevno spremljanje spanca
✔ dnevno spremljanje zaužite tekočine
✔ dnevno spremljanje aktivnosti
✔ dnevno spremljanje splošnega počutja
✔ dodatna motivacija

DODATNO: DOPLAČILO ZA TISKANO VERZIJO 5 €

EKNJIGA KAKO USTVARITI PREHRANSKI NAČRT, ki se ga lahko držiš celo življenje!

Postavila si si cilj in začrtala načrt treninga, zdaj pa je čas, da ustvariš prehranski načrt, ki ti bo pomagal doseči izgubo maščobe. Toda kje začeti? Katere so osnove izdelave prehranskega načrta? In kar je še najpomembnejše – Kako lahko narediš načrt prehrane, ki se ga lahko dolgoročno držiš? Ta e-knjiga te bo vodila skozi korake ustvarjanja načrta, ki bo DOLGOROČNO deloval zate in za tvoj življenjski slog! Torej, ne glede na to, ali želiš shujšati, pridobiti mišično maso ali samo ohraniti svojo trenutno raven telesne pripravljenosti, preberi več o tem, kako ustvariti hranljivo prehrano, ki ustreza tvojemu natrpanemu urniku.

PA TO ŠE NI VSE!

Najboljši rezultat v 21 dnevnem izzivu dobi SUPER nagrado:

POLLETNA KARTA ZA HIIT EFFECT ONLINE v vrednosti 210 €!

Po končanem izzivu tako ne boš samo bolj FIT, ampak boš zgradila trdno rutino in pridobila znanje, s katerim boš lahko nadaljevala s treningi še naprej!

Naj bo to izziv, ki ga boš dejansko dokončala!

Si na tesnem s financami?
Ta 21 dnevni izziv stane manj kot 1 mesečna fitnes karta + nove obleke+nove kopalke, če ti stare slučajno niso več prav.
Če pa si resnično na tesnem z denarjem in bi se rad/a pridružila, mi piši s svojo situacijo in z veseljem najdemo način, ki ti bo ustrezal.

Si pripravljena?

Nove zgodbe bomo začeli pisat v ponedeljek 16. 1. 2023.

Zgradili bomo nove navade, močnejšo samozavest, nabildali veselje in mišice…

Pridruži se moji skupnosti neverjetnih ljudi, ki so naredili izjemen rezultat!

Izkoristi svojo poletno motivacijo in se prijavi na preobrazbo!

Preden se prijaviš preveri 5 točk spodaj:

JA! razumem, da se je za najboljše rezultate potrebno opraviti  vsaj 85  % treningov.

JA! razumem, da se je za najboljše rezultate potrebno držati smernic prehrane vsaj 80 %.

JA! Razumem, da si trener Simon želi najboljše zame in bo naredil vse, da dosežem svoje cilje.

JA! Razumem, da bo Simon v roku nekaj ur odgovoril na vsa vprašanja, ki  mu jih zastavim.

JA! To si želim sedaj, ker želim izboljšati svojo telesno pripravljenost, znanje, samozavest, zdravje, prihodnost in kvalitetno življenje!


Komaj čakam na tvoje rezultate!

Kako se prijaviš?

Pokliči na 040 219 697
Piši na simon@rcsimon.si
Pošlji sporočilo na FB: Simon Tomec ali RC SIMON rekreacija in šport

 

Little black dress  (Mala črna oblekica) je simbol moči, samozavesti in elegance že od 1920. Ravno tako, kot naj bi vsaka ženska imela tisto popolno črno oblekico, mi v RC Simon verjamemo, da je pomembno, da se vsaka ženska počuti samozavestno in močno.

Ker verjamemo, da se bi vsaka ženska morala počutiti ČUDOVITO, izgledati NEVERJETNO in imeti  SAMOZAVEST, da obleče tisto malo črno oblekico na novoletni zabavi.