PREHRANSKO SVETOVANJE

Skupaj se spustimo po poti kalorij, makronutrientov in vseh drugih potrebnih hranil in jih optimiziramo glede na vaše cilje in potrebe.

Kakšna je vaša prehranska raven?

Ko gre za prehrano, vadbo in zdrave izbire:

1. Kaj veste?
2. Kaj lahko storite?
3. Kaj lahko (ali boste) naredili … dosledno?
4. Kam želite iti?
5. Kaj je zdaj realno za vas?

Vzemite si trenutek in razmislite o teh vprašanjih.

Ni napačnih ali pravilnih odgovorov.

Pomembno je, da dobite jasno predstavo o svojih odzivih, saj vam bo dala idejo o vaši prehranski ravni.
In ko imate občutek za svojo prehransko raven, se lahko osredotočite na tisto, kar je za VAS najpomembnejše.

Zakaj je to pomembno?

Poznavanje vaše prehranske ravni vam bo pomagalo:

• da ugotovite, kaj bi morali početi in zakaj
• razumeti, kaj je pomembno za vas in kaj ni
• določiti realna pričakovanja in prilagoditi vedenje z njimi.

Najboljši del je: Nikoli ni treba, da je zapleteno.

Pravzaprav je večinoma enostavno najboljše.
Za razliko od video iger vam nikoli ni treba napredovati na višjo raven.
(Osebno menimo, da je to malo olajšanje. Lahko dobite odlične rezultate … hkrati pa ohranite stvari preproste, sproščene in lahke.)

RAVEN 1

Na ravni 1 ste povprečna oseba, ki poskuša izboljšati stvari. Verjetno želite izgubiti nekaj telesne teže in si izboljšati formo.
Tu je verjetno mesto, na katerem ste (in kjer je tudi 99 % strank RC SIMON).
Ljudje na ravni 1 lahko naredijo neverjetne spremembe z doslednim izvajanjem preprostih, enostavnih, izvedljivih prehranjevalnih navad.
(Dejstvo je, da ljudje ravni 1 ne bi smeli narediti zapletenih prehranskih načrtov. Če poskušajo preveč zapletati stvari, se bodo na ravni 1 počutili zmedene, pod stresom in na koncu “propadli”.)

Vsi začenjamo na ravni 1 in večina nas – vključno z večino nas v  – ostane tam za vedno.
Večino časa so navade na ravni 1 vse, kar potrebujemo.
Naredimo dovolj pravih stvari, da dobimo ogromne rezultate. Zapletene in dolgotrajne stvari prepustimo profesionalnim športnikom.

Raven 1 bi morala biti dobra pri izvajanju osnov redno in dosledno.
Osredotočite se na veliko sliko in bistvena vedenja, ne pa na majhne podrobnosti.

Dobili boste ogromno preobrazbo in trajno spremembo, ne da bi popolnoma spremenili svoje življenje.
To je tisto, s čimer se ukvarja trenerstvo RC SIMON.

RAVEN 2

Na ravni 2:

• Ste namenski rekreativni vaditelj ali vrhunski športnik.
• Vaše prehranjevalne in vadbene navade so konsistentne, vaše telo in življenjski slog pa to tudi kažejo.
• Ste v odlični formi, dobro se počutite in delate dobro. Hodite po svoji poti.

Če sem iskren: to verjetno niste vi. (Še.)
Toda tudi če ste, lahko še vedno ohranjate stvari razmeroma preproste.

Na ravni 2 se boste osredotočili na:
• postati resnično zelo dobri pri osnovah; in
• razširitev svojih izbir in spretnosti (npr. priprava hrane).

RAVEN 3

Raven 3 so profesionalni športniki ali atleti.

Te prehranske in vadbene ninje živijo od vadbe in prehranjevanja na določen način.
Potrebujejo podrobne prilagojene programe in diete, ker je od tega odvisno njihovo delo.

Programi ravni 3 so nujno kratkotrajni (na primer, izguba teže za profesionalno boksarsko tekmo).

Tudi profesionalni športniki ne jedo in niti ne morejo jesti na ravni 3 več kot nekaj tednov.

Odkrijte svojo raven

Mogoče lahko že ugibate, kje ste.
(Namig: raven 1 je najverjetnejša možnost, tudi če ste izkušen vaditelj ali raziskovalec prehrane, kot smo tudi mi tukaj pri RC SIMON).
Če pa niste prepričani, si zastavite nekaj vprašanj. In odgovorite iskreno.

Vprašajte se 4 vprašanja o svoji prehrani.
1. Kaj vem?
2. Kaj delam?
3. Kako dobro in dosledno to počnem?
4. Kakšne dokaze mi moje telo kaže o mojih odločitvah? Sem vitek, močen, zdrav in mobilen? Se počutim dobro in poln energije?

Vprašajte se 4 vprašanja o svoji vadbi.
1. Kaj vem?
2. Kaj delam?
3. Kako dobro in dosledno to počnem?
4. Kakšne dokaze mi moje telo kaže o mojih odločitvah? Sem močen, mobilen in nepoškodovan? Opravljam šport dobro?

Vprašajte se o svojih ciljih.
1. Kam želim iti?

Delo z vašim prehranskim nivojem

Ni prave ali napačne ravni.

Najbolj pomembno je, da:
• Veste, kje se najbolje ujemate.
• Delate skupaj z lastnimi sposobnostmi.
• Poskrbite, da bo vadba čim bolj preprosta.
• Osredotočite se na čim bolj dosledno delovanje.
Z novimi navadami in nalogami vam bomo dali nekaj možnosti.

Raven 1: preprosta, osnovna in izvedljiva.
Na ravni 1 je možnost temeljna spretnost. Osnovno, a bistveno ukrepanje. Začnite tukaj.

Raven 2: Malo več izziva.
Možnost ravni 2 je nekaj, kar lahko poskusite na dan, ko se počutite samozavestno, ali če ste na bolj vmesnem “prehranskem nivoju” in iščete nekaj težjega. Možnost ravni 2 je igra, tveganje, ki si jo lahko privoščite ali zabaven izziv.

Naj bo preprosto
Delajte z ravnjo, na kateri ste. Dan za dnem.

Ni treba hiteti.

Preden preživite maraton, se morate naučiti plazenja.

In tudi če ste izkušen tekač, morate še vedno vaditi osnove.

“Ena noga pred drugo” velja za vse. Zgradite močan temelj, korak za korakom.

Dovolite si biti začetnik. Za zdaj.