PILATES

Je celostna telesna vadba, ki nosi poudarek na težje dostopnih manjših in šibkejših mišicah, ki pripomorejo k pravilni in zdravi telesni drži, krepitvi mišic in kardiovaskularnega sistema, izboljšani telesni pripravljenosti in koordinaciji, ter bolj poudarjenemu samozavedanju. Trening vključuje vaje za moč, raztezanje in dihanje. Vadba je primerna tudi za rehabilitacijo po poškodbah.

NAJPOMEMBNEJŠE KORISTI REDNE VADBE PILATESA:

  • vadba proti bolečinam v hrbtenici;
  • izboljšana fleksibilnost in kontrola gibov;
  • bolj učinkovit dihalni sistem;
  • bolj učinkovit limfni sistem in posledično manj toksinov v telesu (hitrejše je tudi odpravljanje mlečne kisline iz mišic) – bolj učinkovit srčno – žilni sistem;
  • trebušna muskulatura postane izredno močna in po zgledu bolj ploska; govorimo o nastanku naravnega “pasu moči” – tonizirane mišice zadnjice;
  • manj glavobolov, še posebej, če so posledica nepravilne drže;
  • manj pogoste bolečine v spodnjem delu hrbta;
  • zvišan imunski sistem;
  • zvišana gostota kosti;
  • izboljšana prebava;
  • zmanjšanje možnosti za nastanek poškodb;
  • natančnejše gibanje pri ostalih športnih aktivnostih;
  • dihanje skozi nos – naravni filter zraka;
  • manj debele mišice;
  • zmanjšanje škrtanja v sklepu;
  • izboljša psiho – fizičo počutje;
  • zmanjšanje pritiskov v hrbtenici.

Mišice medeničnega dna so skupina mišic, ki jim, roko na srce, v različnih vadbenih programih ne namenjamo take pozornosti kot ostalim “očem vidnim” mišicam. Posledice slabe zmogljivosti teh mišic pa so v primerjavi s slabo zmogljivostjo npr. trebušnih mišic veliko bolj neprijetne, saj lahko pride tudi do nehotenega uhajanja urina in blata.

AKCIJA FIT BOOT KAMP 1 samo še do 30. 11. 2022!!

X